ORDIN nr. 2222 din
18 noiembrie 2016 privind aprobarea Regulamentului
de atestare a producătorilor din industria mobilei
Forma sintetică
la data 20-Feb-2018. Acest act a fost creat utilizand tehnologia SintAct®-Acte
Sintetice. SintAct® şi tehnologia Acte Sintetice sunt mărci
inregistrate ale Wolters Kluwer.
Având în vedere Referatul de aprobare nr. 165.786
din 9 noiembrie 2016 al Direcţiei politici şi strategii în
silvicultură,
În temeiul art. 49 din Regulamentul
de valorificare a masei lemnoase din fondul forestier proprietate publică,
aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 617/2016,
precum şi ale art. 13 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 38/2015
privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Mediului, Apelor
şi Pădurilor, cu modificările şi completările
ulterioare,
ministrul mediului, apelor şi pădurilor emite
următorul ordin:
Se aprobă Regulamentul
de atestare a producătorilor din industria mobilei, prevăzut
în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.
Prezentul ordin se publică în Monitorul
Oficial al României, Partea I.
p. Ministrul mediului, apelor
şi pădurilor, Simona Olimpia Negru, secretar de stat |
REGULAMENT
de atestare a producătorilor din industria mobilei
Publicat în Monitorul Oficial cu numărul 951
din data de 25 noiembrie 2016
Forma sintetică
la data 20-Feb-2018. Acest act a fost creat utilizand tehnologia SintAct®-Acte
Sintetice. SintAct® şi tehnologia Acte Sintetice sunt mărci
inregistrate ale Wolters Kluwer.
REGULAMENT din 18
noiembrie 2016 de atestare a producătorilor din industria mobilei
Forma sintetică
la data 20-Feb-2018. Acest act a fost creat utilizand tehnologia SintAct®-Acte
Sintetice. SintAct® şi tehnologia Acte Sintetice sunt mărci
inregistrate ale Wolters Kluwer.
(la data 25-Nov-2016 actul a fost
aprobat de Ordinul
2222/2016 )
CAPITOLUL I: Dispoziţii generale
(1)Prezentul regulament de atestare a
producătorilor din industria mobilei, denumit în continuare regulament,
stabileşte modul de organizare, funcţionare şi componenţa
comisiei de atestare a producătorilor din industria mobilei, precum
şi procedura şi criteriile de atestare a producătorilor din
industria mobilei.
(2)În sensul prezentului regulament,
expresia "producător din industria mobilei" semnifică
persoana juridică care desfăşoară activităţi de
producţie în industria mobilei şi a altor produse finite din lemn
neclasificate în altă parte, a instrumentelor muzicale, articolelor
sportive şi a altor produse manufacturiere, potrivit codurilor CAEN din
anexa nr. 1.
(1)Comisia de atestare a
producătorilor din industria mobilei, denumită în continuare Comisie,
funcţionează în cadrul asociaţiei patronale şi profesionale
din domeniul industriei mobilei, potrivit art. 49 din Regulamentul de
valorificare a masei lemnoase din fondul forestier proprietate publică,
aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 617/2016.
(2)Comisia emite şi retrage
certificatul de atestare a producătorilor din industria mobilei în
condiţiile stabilite prin prezentul regulament.
(3)Certificatul de atestare
prevăzut la alin. (2) dă dreptul persoanelor juridice care l-au
obţinut să participe la licitaţiile de masă lemnoasă
fasonată provenită din fondul forestier proprietate publică a
statului, în condiţiile art. 60 alin. (5) lit. g) din Legea nr. 46/2008
- Codul
silvic, republicată, cu modificările ulterioare.
CAPITOLUL II: Organizarea şi funcţionarea Comisiei
Pentru atestarea persoanelor
juridice care îşi desfăşoară activitatea în domeniul
industriei mobilei se organizează următoarele structuri:
b)Secretariatul Comisiei de
atestare;
c)Comisia de soluţionare a
contestaţiilor.
(1)Comisia de atestare este
formată din 7 membri, inclusiv preşedintele şi
vicepreşedintele, care au drept de vot, iar componenţa acesteia este
prevăzută în anexa nr. 2.
(2)Comisia funcţionează
regulamentar în prezenţa preşedintelui sau a vicepreşedintelui
şi a unui număr de minimum 3 membri.
(3)Hotărârile Comisiei se iau cu
votul majorităţii simple a membrilor Comisiei.
(4)Persoanele nominalizate în Comisie
îşi păstrează această calitate doar pe perioada în care
sunt angajaţi ai instituţiilor sau entităţilor pe care le
reprezintă.
(5)Membrii comisiei de atestare nu au
drept de vot în situaţiile în care se află în conflict de interese,
potrivit prevederilor legale în vigoare, faţă de o persoană
juridică care solicită atestarea.
Secretariatul Comisiei este format
din 3 persoane, iar componenţa acestuia este prevăzută în anexa
nr. 3.
Atribuţiile Comisiei sunt
următoarele:
a)examinarea cererilor şi a
documentelor prezentate pentru atestare şi adoptarea hotărârii cu
privire la îndeplinirea condiţiilor de atestare;
b)eliberarea certificatului de
atestare pentru persoanele juridice care îndeplinesc condiţiile
prevăzute de prezentul regulament;
c)respingerea cererilor de atestare
pentru persoanele juridice care nu îndeplinesc condiţiile prevăzute
de prezentul regulament, cu motivarea respingerii şi comunicarea
solicitanţilor, prin secretariatul Comisiei;
d)retragerea certificatelor de
atestare;
e)stabilirea capacităţii
anuale maxime de prelucrare a materialului lemnos în produse de mobilier
şi alte produse finite din lemn neclasificate în altă parte,
instrumente muzicale, jucării, pentru fiecare persoană juridică
care solicită atestarea;
f)informarea anuală a
autorităţii publice centrale care răspunde de silvicultură
cu privire la activitatea Comisiei.
Atribuţiile
preşedintelui Comisiei sunt următoarele:
a)aprobă graficele cu
programarea şedinţelor Comisiei, la propunerea secretariatului;
b)semnează, în conformitate cu
hotărârile Comisiei, certificatele de atestare sau, după caz,
comunicările de respingere a cererilor de atestare, cu motivarea
aferentă;
c)formulează propunerea de
înlocuire a membrilor Comisiei care nu îşi îndeplinesc atribuţiile
prevăzute de prezentul regulament;
d)semnează toate documentele
care privesc activitatea Comisiei.
(1)Vicepreşedintele Comisiei
coordonează activitatea secretariatului şi răspunde de
asigurarea condiţiilor normale de desfăşurare a
activităţilor curente.
(2)Vicepreşedintele Comisiei
exercită atribuţiile preşedintelui, în lipsa acestuia.
Atribuţiile secretariatului
Comisiei sunt următoarele:
a)primeşte şi
înregistrează documentaţiile necesare atestării;
b)întocmeşte graficul de
şedinţe, pe care îl supune spre aprobare preşedintelui Comisiei;
c)pregăteşte
şedinţele şi asigură logistica necesară
desfăşurării acestora;
d)inventariază documentele din
dosarele prezentate pentru atestare, completează o fişă pentru
fiecare dosar şi returnează dosarele incomplete care au fost respinse
de comisie;
e)completează certificatul de
atestare şi îl prezintă spre semnare preşedintelui Comisiei de
atestare, potrivit hotărârii acesteia;
f)întocmeşte comunicările
către persoanele juridice cărora le-au fost respinse cererile de
atestare, cu menţionarea motivelor de respingere şi prezentarea
acestora spre semnare preşedintelui Comisiei;
g)ţine evidenţa dosarelor
de atestare într-un registru special şi reactualizează, după
fiecare şedinţă, lista persoanelor juridice atestate, în ordine
alfabetică, pe suport electronic, precum şi a celor respinse;
h)arhivează dosarele care au
fost analizate de comisie;
i)comunică persoanelor juridice
hotărârea Comisiei privind retragerea certificatului de atestare;
j)întocmeşte procesul-verbal de
şedinţă şi consemnează modul în care se
desfăşoară lucrările Comisiei;
k)redactează hotărârile
Comisiei şi a celorlalte documente emise de aceasta;
l)ţine evidenţa
personalului de specialitate pentru fiecare persoană juridică;
m)comunică informaţiile
privind întocmirea documentaţiilor aferente cererilor de atestare
către persoanele juridice interesate.
(1)Comisia pentru soluţionarea
contestaţiilor este formată din 3 membri, astfel:
a)Sbîrnea Radu, din partea
Ministerului Mediului, Apelor şi Pădurilor - preşedinte;
b)Ivăşchescu Iulia
Natalia, din partea Ministerului Mediului, Apelor şi
Pădurilor-membru;
c)Oţelea Ana, din partea
Asociaţiei Producătorilor de Mobilă din România - membru.
(2)Comisia funcţionează
regulamentar în prezenţa preşedintelui şi a unui membru.
(3)Hotărârile comisiei pentru
soluţionarea contestaţiilor se iau cu votul majorităţii
simple a membrilor acesteia.
Atribuţiile Comisiei pentru
soluţionarea contestaţiilor sunt următoarele:
a)analizează contestaţia
şi verifică dacă aceasta este întemeiată, pe baza dosarului
care a fost depus pentru obţinerea certificatului de atestare şi a
prevederilor prezentului regulament;
b)admite sau respinge
contestaţia;
c)dispune, în cazul admiterii
contestaţiilor, reluarea procedurilor legale.
(1)Atestarea persoanelor juridice
care îşi desfăşoară activitatea şi realizează
produse în domeniul industriei mobilei şi a altor produse finite din lemn
neclasificate în altă parte, instrumentelor muzicale, jucăriilor este
organizată şi coordonată de către autoritatea publică
centrală care răspunde de silvicultură.
(2)Dosarele de atestare se depun la
sediul Asociaţiei Producătorilor de Mobilă din România,
denumită în continuare APMR, şi se analizează lunar sau ori de
câte ori este nevoie, la propunerea preşedintelui Comisiei.
(3)Persoanele juridice care
solicită atestarea au obligaţia de a depune valoarea tarifului, în
valoare de 500 lei, fără TVA, în numerar, la casieria APMR, sau prin
ordin de plată la prezentare, în contul deschis separat pentru
această activitate, anterior analizei în comisie.
(4)Valoarea tarifului se
modifică anual, în luna ianuarie, în funcţie de indicele de
inflaţie din anul anterior.
(5)Cheltuielile pentru
funcţionarea Comisiei de atestare, editarea certificatelor de atestare,
plata persoanelor nominalizate în Comisie şi a celor care asigură
secretariatul acesteia se suportă de către APMR din tarifele
încasate.
(6)Un cuantum în valoare de 80% din
tarifele încasate se acordă persoanelor nominalizate în Comisie şi
persoanelor care asigură secretariatul acesteia.
(7)Persoanele care asigură
secretariatul Comisiei primesc 50% din valoarea cuvenită persoanelor
nominalizate în aceasta.
CAPITOLUL III: Documentele necesare pentru atestare/reatestare
(1)În vederea obţinerii certificatului de
atestare, persoanele juridice au obligaţia de a depune la APMR o
documentaţie, care trebuie să cuprindă următoarele:
a)cererea de atestare, al cărei
model este prevăzut în anexa nr. 4;
b)declaraţie notarială sau
declaraţie pe propria răspundere a reprezentantului legal al
persoanei juridice sau împuternicitului acestuia, din care să rezulte
că documentele depuse în vederea obţinerii certificatului de atestare
sunt conforme cu originalul;
c)copie de pe încheierea
judecătorului delegat sau, după caz, hotărârea judecătorească
irevocabilă privind înregistrarea persoanei juridice, certificată sub
semnătură şi ştampilă de reprezentantul legal al
acesteia;
d)copie de pe certificatul de
înregistrare la oficiul registrului comerţului, certificată sub
semnătură şi ştampilă de reprezentantul legal al
persoanei juridice;
e)situaţia asigurării cu
personal de specialitate angajat pe durata de valabilitate a certificatului de
atestare pentru activitatea de fabricare a mobilei, certificată sub
semnătură şi ştampilă de reprezentantul legal al
persoanei juridice, potrivit modelului prevăzut în anexa nr. 5, şi
copia contractului individual de muncă înregistrat în registrul de
evidenţă al persoanei juridice respective şi copie a registrului
din care să rezulte angajarea personalului de specialitate;
f)copie de pe diplomele de
absolvire/licenţă ale personalului de specialitate cu studii medii
sau superioare, certificată sub semnătură şi
ştampilă de reprezentantul legal al persoanei juridice;
g)situaţia asigurării cu
utilaje specifice activităţii de fabricarea mobilei, certificată
sub semnătură şi ştampilă de reprezentantul legal al
acesteia, aflate în proprietate, potrivit modelului prevăzut în anexa nr.
6;
h)declaraţie pe propria
răspundere a administratorului cu privire la volumul mediu anual de lemn
fasonat prelucrat în instalaţii proprii în ultimii 3 ani;
i)calculul capacităţii
anuale de prelucrare a lemnului fasonat, cu luarea în considerare a criteriilor
de atestare prevăzute la art. 15;
j)cazierul judiciar pentru
administratorul persoanei juridice, din care să rezulte că nu a fost
condamnat pentru fapte privind activitatea profesională specifică
sectorului;
k)documentul care dovedeşte
achitarea tarifului stabilit pentru atestare, potrivit prevederilor art. 12
alin. (3).
(2)Personalul de specialitate angajat
în cadrul persoanelor juridice poate fi: maistru, tehnician, subinginer,
inginer în domeniul prelucrărilor fizico-mecanice a lemnului.
(3)În cazul persoanelor cu studii
medii sau superioare de specialitate în domeniul prelucrărilor
fizico-mecanice a lemnului care au calitatea de asociat sau administrator în
cadrul persoanei juridice care solicită atestarea, nu mai este
necesară copia contractului individual de muncă.
(4)Personalul de specialitate
prevăzut la alin. (2) poate fi angajat în cadrul a cel mult două
persoane juridice atestate pentru activitatea din domeniul industriei mobilei.
Prezentarea incompletă a
documentaţiei prevăzute la art. 13 alin. (1) sau necompletarea
acesteia până la data organizării şedinţei de atestare
determină respingerea cererii de atestare a persoanei juridice respective.
CAPITOLUL IV: Criteriile de atestare
(1)Calculul capacităţii anuale de prelucrare
a lemnului fasonat pentru producătorii din industria mobilei se face luând
în considerare următoarele criterii:
a)deţinerea de utilaje
specifice necesare prelucrării materialului lemnos fasonat; volumul maxim
de lemn fasonat care poate fi prelucrat se stabileşte conform
specificaţiilor tehnice aferente fiecărui utilaj, cu luarea în
considerare a gradului de uzură a fiecărui utilaj specific comunicat
de către deţinător;
b)volumul mediu anual de lemn
fasonat prelucrat în instalaţii proprii în ultimii 3 ani.
(2)Capacitatea anuală pentru
care se emite atestatul este volumul cel mai mic calculat potrivit alin. (1)
lit. a) sau b).
În situaţia în care
capacitatea anuală pentru care se emite atestat este stabilită în
baza condiţiilor prevăzute la art. 15 alin. (1) lit. b), dar persoana
juridică face dovada achiziţionării de noi utilaje specifice,
capacitatea anuală se stabileşte prin majorarea cu până la 50% a
volumului mediu anual de lemn fasonat prelucrat în instalaţii proprii în
ultimii 3 ani, în funcţie de capacitatea de prelucrare a utilajelor
achiziţionate, cu încadrarea în criteriul prevăzut la art. 15 alin.
(1) lit. a).
CAPITOLUL V: Procedura de atestare/reatestare
(1)Procedura de
atestare/reatestare se desfăşoară în următoarele etape:
a)etapa I - inventarierea de
către secretariatul Comisiei, cu minimum două zile lucrătoare
înainte de data programării şedinţei Comisiei, a documentelor
din dosarele prezentate de persoanele juridice în vederea atestării,
completarea şi însuşirea unei fişe cu documentele din fiecare
dosar şi propunerea către comisie a analizării celor corespunzătoare
şi a respingerii dosarelor incomplete;
b)etapa a II-a - analiza de
către Comisie a documentaţiilor înregistrate şi prezentate de
secretariat, pentru persoanele juridice care solicită atestarea;
c)etapa a III-a - deliberarea
Comisiei privind atestarea persoanelor juridice sau respingerea cererilor, cu
precizarea motivelor care au condus la această decizie;
d)etapa a IV-a - completarea şi
eliberarea certificatelor de atestare.
(2)Şedinţa de analiză
a documentaţiilor se desfăşoară în lipsa
reprezentanţilor persoanelor juridice.
(1)Hotărârile adoptate de
Comisie se consemnează într-un proces-verbal de şedinţă
şi se semnează de către toţi membrii prezenţi.
(2)Procesele-verbale şi alte
date necesare privind persoanele juridice se înregistrează într-un
registru special.
(3)Procesele-verbale de
şedinţă şi documentaţiile prevăzute la art. 13
alin. (1) se arhivează la secretariatul Comisiei o perioadă de 5 ani
de la data expirării valabilităţii certificatelor de atestare
emise în baza hotărârilor Comisiei consemnate în acestea.
(1)Hotărârile Comisiei cu
privire la atestare ori respingerea cererilor de atestare sunt aduse la
cunoştinţa celor interesaţi de către secretariatul Comisiei
prin afişarea pe site-ul autorităţii publice centrale care răspunde
de silvicultură, în termen de 3 zile lucrătoare de la data încheierii
şedinţei de atestare.
(2)Certificatele de atestare se
ridică de reprezentanţii persoanelor juridice sau, după caz, de
persoanele împuternicite de aceasta. Comunicările de respingere a
cererilor de atestare se transmit persoanelor juridice prin poşta cu
confirmare de primire.
(3)Împotriva hotărârilor de
respingere a cererilor de atestare, persoanele juridice nemulţumite pot
face contestaţie în termen de 5 zile de la data comunicării.
(4)Contestaţia se
soluţionează de către comisia de soluţionare a
contestaţilor, în termen de 5 zile de la data depunerii acesteia.
(1)Certificatele de atestare a
producătorilor din industria mobilei se întocmesc potrivit modelului
prevăzut în anexa nr. 7.
(2)Certificatele de atestare
prevăzute la alin. (1) au o valabilitate de 3 ani, cu obligaţia
persoanei juridice de a solicita reatestarea la schimbarea condiţiilor
pentru care a fost atestată iniţial.
(3)Certificatele de atestare
prevăzute la alin. (1) se emit începând cu numărul 1 pentru fiecare
an şi se ştampilează cu ştampila Comisiei.
(4)În cazul
pierderii/distrugerii/furtului certificatului de atestare, Comisia
eliberează un duplicat al acestuia, numai după publicarea
anunţului în Monitorul Oficial al României, Partea a III-a.
(1)Certificatele de
atestare emise se retrag de către Comisie, la propunerea instituţiei
din care face parte agentul constatator care a realizat controlul, în una din
următoarele situaţii:
a)desfiinţarea persoanei
juridice;
b)în baza unui înscris cu privire la
pronunţarea unei hotărâri judecătoreşti definitive şi
irevocabile de retragere a certificatului de atestare;
c)dacă vreunul dintre
documentele prevăzute la art. 13 alin. (1) cuprinde informaţii false
sau neconforme cu documentul original;
d)în condiţiile existenţei
unui raport de control, aprobat de conducătorul autorităţii
publice centrale care răspunde de silvicultură sau a unui act de
control al Gărzii Naţionale de Mediu, privind modul în care persoana
juridică respectă obligaţia de a solicita şi obţine
autorizaţia de mediu şi obligaţia de a respecta condiţiile
prevăzute în autorizaţie;
e)depăşirea
capacităţii anuale atestate;
f)vânzării materialului lemnos
fasonat provenit din fondul forestier proprietate publică a statului sub
formă achiziţionată sau prelucrată primar;
g)nedepunerea de către persoana
juridică în termen de 15 zile lucrătoare de la data primirii, în
scris, a solicitării agentului constatator sau a Comisiei, a oricăror
documente clarificatoare prin care aceasta face dovada îndeplinirii
condiţiilor care au stat la baza atestării.
(2)Personalul din cadrul
autorităţii publice centrale care răspunde de silvicultură,
a Gărzii Naţionale de Mediu şi a structurilor teritoriale ale
acestora au obligaţia să verifice şi să informeze Comisia
cu privire la situaţiile prevăzute la alin. (1) lit. d), în termen de
30 de zile de la data înregistrării solicitării formulate în scris de
către Comisie.
(3)Se interzice, pentru o
perioadă de un an de la data retragerii Certificatului de atestare,
atestarea producătorilor din industria mobilei care au
administratori/asociaţi persoane care au fost administratori/asociaţi
la persoane juridice atestate ca producători din industria mobilei
cărora li s-au retras certificatele de atestare în condiţiile alin.
(1).
CAPITOLUL VI: Dispoziţii finale
Constatarea neîndeplinirii
condiţiilor de atestare prevăzute de prezentul regulament şi a
obligaţiilor ce revin producătorilor din industria mobilei se face de
către personalul silvic cu atribuţii de control din cadrul
autorităţii publice centrale care răspunde de silvicultură
şi de structurile teritoriale de specialitate ale acesteia, pe care le
comunică Comisiei.
Producătorii de mobilă,
definiţi în conformitate cu prezentul regulament, care participă la
licitaţiile de masă lemnoasă fasonată şi încep procesul
tehnologic de fabricaţie de la utilizarea cherestelei/semifabricatelor din
lemn masiv, vor nominaliza firma/firmele care a/au prelucrat buştenii în
cherestea/semifabricate, în scopul urmăririi tras abilităţii
lemnului, potrivit reglementărilor legale în vigoare.
Anexele nr. 1-7 fac parte
integrantă din prezentul regulament.
ANEXA nr. 1: Obiectul de activitate fabricarea
de mobilă şi a altor produse finite din lemn neclasificate în
altă parte, instrumentelor muzicale, jucăriilor-coduri CAEN
3101 - Fabricarea de mobilă pentru birouri
şi magazine
3102 - Fabricarea de mobilă pentru
bucătării
3103- Fabricarea de saltele şi somiere
3109 - Fabricarea de mobilă n.c.a.
32 - Alte activităţi industriale n.c.a.
3220 - Fabricarea instrumentelor muzicale
3230 - Fabricarea articolelor sportive
3240 - Fabricarea jocurilor şi jucăriilor
3299 - Fabricarea altor produse
manufacturiere n.c.a.
ANEXA nr. 2: COMPONENŢA Comisiei de
atestare a producătorilor din industria mobilei
Nr. crt. |
Numele şi prenumele |
Funcţia |
Instituţia |
1. |
Barczi
Gyozo Istvan |
preşedinte |
Ministerul
Mediului, Apelor şi Pădurilor |
2. |
Sereny
Aurica |
vicepreşedinte |
Asociaţia
Producătorilor de Mobilă din România |
3. |
Egri
Petre Daniel |
membru |
Asociaţia
Producătorilor de Mobilă din România |
4. |
Sfâca
Rodica Alexandrina |
membru |
Asociaţia
Producătorilor de Mobilă din România |
5. |
Drăcilă
Cătălin |
membru |
Ministerul
Mediului, Apelor şi Pădurilor |
6. |
Miloevici
Radu Emil |
membru |
Ministerul
Mediului, Apelor şi Pădurilor |
7. |
Ovidiu
Gugiuman |
membru |
Ministerul
Mediului, Apelor şi Pădurilor |
ANEXA nr. 3: COMPONENŢA secretariatului
Comisiei de atestare a producătorilor din industria mobilei
Nr. crt. |
Numele şi prenumele |
Instituţia |
1. |
Chişe
Gheorghe |
Asociaţia
Producătorilor de Mobilă din România |
2. |
Ritan
Anca Marina |
Asociaţia
Producătorilor de Mobilă din România |
3. |
Besnea
Ionuţ |
Ministerul
Mediului, Apelor şi Pădurilor |
Persoana juridică
.............................
Nr. ......... din .................
Nr. ........ din ..............
Subscrisa, .................... (denumirea
persoanei juridice şi forma juridică) ................., cu sediul în
......... (localitatea, judeţul, strada nr. etc.) ....., telefon
..............., înfiinţată prin ......................... (tip, nr.
, data emiterii) .........................
şi înregistrată la Oficiul Registrului
Comerţului ..................... la nr. .................., solicit
eliberarea certificatului de atestare ca producător din industria mobilei.
În susţinerea prezentei cereri declar pe
propria răspundere următoarele elemente cu privire la situaţia
actuală a societăţii:
- actul constitutiv, statutul,
contractul de asociere ........................................;
- vechimea în activitatea de
industrializare a lemnului ani ...........................;
- codul fiscal
.......................................;
- capitalul social subscris
........................... - banca ....................... .
2.Obiectul de activitate principal
......................., secundar ............................
3.Numărul total de
salariaţi .............................., din care:
a)personal de specialitate în
domeniul prelucrării lemnului fasonat sau fabricării mobilei:
- ingineri
..........................;
- subingineri
.....................;
- tehnicieni
......................;
- maiştri
............................;
b)alte categorii de personal
..................................... .
4.Utilaje proprii specifice
activităţii de fabricare a mobilei:
-
.........................................;
-
.........................................;
-
......................................... .
- Anexez la prezenta cerere
documentele prevăzute de art. 13 din Regulamentul de atestare a
producătorilor din industria mobilei.
Semnătura autorizată
şi ştampila
ANEXA nr. 5: SITUAŢIA asigurării cu
personal de specialitate angajat pe durata de valabilitate a certificatului de
atestare
Persoana juridică ..........................
Nr. crt. |
Numele şi prenumele |
Funcţia |
Pregătirea de specialitate |
Numărul şi seria
diplomei de absolvire/licenţă a personalului de specialitate |
Vechimea (ani) |
|
În specialitate |
În cadrul persoanei juridice |
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Semnătura autorizată şi
ştampila
ANEXA nr. 6: SITUAŢIA asigurării cu
utilaje proprii specifice activităţii de fabricarea mobilei
Persoana juridică ........................
Nr. crt. |
Denumirea şi marca
utilajului |
Anul de fabricaţie |
Anul achiziţiei |
Seria de identificare*) |
Gradul de uzură estimat |
Observaţii |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Semnătura autorizată şi
ştampila
.................................
*)Conform cu datele
din fişa mijlocului fix/obiectului de inventar/facturii.
Ministerul Mediului, Apelor şi Pădurilor
COMISIA DE ATESTARE A PRODUCĂTORILOR DIN
INDUSTRIA MOBILEI
Seria ...../Nr. .../.... (anul)
În urma desfăşurării procedurii de
atestare potrivit prevederilor Ordinului ministrului mediului, apelor şi
pădurilor nr. ..... din ............, Comisia de atestare a
producătorilor din industria mobilei emite prezentul
Persoana juridică, ........................
(denumirea şi forma juridică) ....................,
cu sediul în
.................................. (localitatea, judeţul, strada
numărul etc.) ..............................,
înfiinţată prin
................................ (numărul şi data emiterii acestuia)
.........................................
şi înregistrată la
oficiul registrului comerţului cu nr.
......................................
pentru o capacitate anuală de
procesare a lemnului fasonat pentru fabricare de mobilă de
................ m3.
Prezentul certificat este
însoţit de anexa, care conţine ................. file.
Prezentul certificat este valabil
până la data de ..................... .
Preşedintele Comisiei de
atestare,
..............................
SITUAŢIA*)
contractării masei lemnoase fasonate
Persoana juridică,
....................../S.C. care transformă buşteanul în
cherestea/semifabricat
Certificat de atestare: seria
............. nr. .......... din ...............
Nr crt. |
Anul |
Contractul nr. din .... |
Volumul contractat anual **)
(mc) |
Semnătura şi
ştampila şefului ocolului silvic |
||||
Total |
Răşinoase |
Fag |
Stejari |
Alte specii |
||||
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
*)Însoţeşte
certificatul de atestare a persoanei juridice, se completează la semnarea
contractului de vânzare a masei lemnoase fasonate din fondul forestier
proprietate publică a statului.
**)Rezultă prin
cumulul volumului contractat pentru un an şi nu poate fi mai mare decât
capacitatea pentru care a fost emis certificatul de atestare.
Publicat în Monitorul Oficial cu numărul 951 din data de 25
noiembrie 2016
Forma sintetică
la data 20-Feb-2018. Acest act a fost creat utilizand tehnologia SintAct®-Acte
Sintetice. SintAct® şi tehnologia Acte Sintetice sunt mărci
inregistrate ale Wolters Kluwer.